sobota, 23 kwietnia 2011

spacerowo

POLSKI:

Witajcie Kochani !

Dzisiaj spacerowałem z moją najlepszą przyjaciółką Patrycją po pięknym, krakowskim Kazimierzu.

Pomogła mi zrobić zdjęcie w nowych rzeczach na LOOKBOOK'a .

Poniżej, 'serwuję' wam piosenkę francuskiej grupy muzycznej Télépopmusik 'Brighton Beach ' . Przywołuje mi ona miło spędzone chwile w przecudownym miasteczku Brighton . Według mnie idealnie oddaje klimat tego miejsca.

Wkrótce postaram się wrzucić parę ciekawych zdjęć z sieci.

Narazie :*


ENGLISH:

Hi guys!

I was on a wonderful walk with my best friend Patrycja on Kazimierz district in Cracow.

She took a picture of me and mine new clothes for LOOKBOOK .

Below, I'm giving you a great song 'Brighton Beach ' of French music band Télépopmusik. It reminds me a nice time in the beautiful Brighton. In my opinion, that song perfectly captures the atmosphere of this place.

Soon, I will try to add a few interesting pictures from the web.


See you :*





1 komentarz: